„Hejt nie jest śmieszny” – Andrzej Rysuje w wywiadzie dla PLAYBOY.PL

24List16

Swoją drogą zastanawiam się, dlaczego kariery nie zrobiło słowo „prawiczek”, w opozycji do słowa „lewak”. Jest niezłe i na dodatek kwestionuje męskość, tak dla nich przecież istotną. Trzeba to zacząć propagować…

PLAYBOY.PL: A prawak?

ANDRZEJ: Nie nadaje się, bo jest tylko odbiciem lewaka. A prawiczek jest idealny, zwłaszcza dla tych łysych pał.

PLAYBOY.PL: Dotyka cię hejt?

ANDRZEJ: Nie da się od niego uciec. Hejt jest i po prostu należy go olać, bo każdy ma swoich wrogów, nawet Pan Jezus. Przyzwyczaiłem się.

PLAYBOY.PL: A nie fascynuje cię samo zjawisko hejtu, że komuś się chce?

ANDRZEJ: Dla mnie to jest niezrozumiałe. Nie umiem sobie wyjaśnić, jak można marnować życie na to, by hejtować. Jeszcze trolle, którym ktoś za to płaci, mają sens. Ale żeby z własnej, nieprzymuszonej woli?

Dawno się wyleczyłem z jakichkolwiek dyskusji w internecie. Po pierwsze bardzo szybko eskalują. Po drugie, nikt w sieci chyba jeszcze nikogo nie przekonał. Są na przykład ludzie, którzy mają misję prostowania informacji. Ja mam zawsze dla nich absurdalną odpowiedź, która zamyka sprawę. W komentarzach mam taktykę „albo śmiesznie, albo wcale”. Ostatnio ktoś mi napisał, że w rysunku źle przeniosłem wyraz. Zamiast szukać w encyklopedii, napisałem po prostu, że błędy w rysunkach są robione celowo, żeby zwiększyć liczbę komentarzy.

Źródło: http://www.playboy.pl/ludzie/1107/hejt-nie-jest-smieszny-andrzej-rysuje-w-wywiadzie-dla-playboypl



No Responses Yet to “„Hejt nie jest śmieszny” – Andrzej Rysuje w wywiadzie dla PLAYBOY.PL”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

