Jaromir Nohavica. Zanim kitę odwalę – Dana Čermáková

24Sier16

Biografia Jaromira Nohavicy, czeskiego barda. Dla mnie to postać bardzo ciekawa, muzykę tworzy także dobrą, a momentami nawet rewelacyjną. Nohavicę poznałem poprzez film Rok Diabła, który też oczywiście polecam.

Z książki napiszę jeden cytat, to jeden z ostatnich fragmentów ksiażki. Niemal na chybił trafił, dla mnie zbyt wiele bym chciał książki zacytować. Po prostu uważam, że postać Nohavicy jest godna poznania, a biografia tego człowieka warta przeczytania.

Wiecie, co jest ciekawe, w co wcześniej nie wierzyłem? Że ludzie są wciaż tacy sami, że los jest bezkompromisow. Kto był w dzieciństwie małym kłamczuszkiem, dzisiaj jst wielkim kłamcą. Kto wtedy na podwórku robił świństwa i wykopywał piłkę, ten już pewnie ze sześć razy siedział. Siły przyrody są silniejsze niż my. Dzisiaj człowiek już wie, że ci źli nie mogli skończyć inaczej, ale wtedy nie wiedziałem tego tak wyraźnie. Ważne jest to, że ci dobrzy, pozostali dobrzy.

s. 208



No Responses Yet to “Jaromir Nohavica. Zanim kitę odwalę – Dana Čermáková”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

