Wybory coraz bliżej

21Paźdź15

Już przed debatą dostawałem sygnały od bliższych i dalszych znajomych, że chcą głosować na partię Razem. Ludzie, których sympatii wyborczej bym się nie spodziewał, chcą oddać na mnie głos.

Wydaje mi się, że to dowód na to jak bardzo potrzebujemy nowej jakości w polityce. Jestem niedoświadczonym politykiem,  partia Razem dopiero powstała, a i tak coraz więcej ludzi chce poprzeć nasz program.

Po debacie w TVP dostałem słowa poparcia od sąsiadki i kolegów w pracy.

Koleżanki i koledzy, którzy może w ogóle by nie zagłosowali chcą dać szanse mnie i partii Razem. Zachęcam do zapoznania się z ofertą partii Razem, z ludźmi, którzy są w tej partii i oddania na nas głos 25 października.

BarometrWyborczy



No Responses Yet to “Wybory coraz bliżej”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

