Miły gest na zakończenie IV kadencji Rady Dzielnicy Dziesiąta

01Kwi15

Na ostatnim posiedzeniu IV kadencji Rady Dzielnicy Dziesiąta, po rozdaniu listów dziękczynno-gratulacyjnych Przewodniczący Rady Dzielnicy wywołał także mnie, z jego rąk odebrałem pismo, które widzicie poniżej.

Przewodniczący Rady Jacek Woźniak podziękował mi także osobiście prezentując egzemplarz najnowszego przewodnika po Lublinie z dedykacją-podziękowaniami za współpracę z Radą Dzielnicy Dziesiąta.

To bardzo miłe gesty. Byłem zaskoczony i nadal jestem, swoją pracę traktuję jako naturalną część mnie, żaden obowiązek, ale jakiś wewnętrzny imperatyw. Nadal mam nadzieję być stałym gościem na posiedzeniach Rady i obserwatorem życia na Dziesiątej.

Gratulacje_skan



No Responses Yet to “Miły gest na zakończenie IV kadencji Rady Dzielnicy Dziesiąta”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

