Badanie klientów lokali usytuowanych przy ulicach wokół placu Zamenhofa

12Sty15

Stosunkowo niski odsetek stałych klientów zmotoryzowanych nie byłby zainteresowany dalszymi odwiedzinami lokalu w przypadku całkowitej likwidacji miejsc w jego najbliższym otoczeniu. Dla miażdżącej większości miejsce, w jakim będą musieli zostawić swój pojazd, ma drugorzędne znaczenie. Można to wytłumaczyć unikalnością i atrakcyjnością oferty konkretnych punktów handlowych i usługowych, do których klienci są przywiązani.

Ulice, na których odbywały się badania, są (poza deptakiem) w 80-90% zdominowane przez samochody. Ich użytkownicy wg wyników badania stanowią natomiast mniej więcej odwrotnie proporcjonalny odsetek klientów lokali usytuowanych w przyziemiach tychże ulic. Udziały poszczególnych grup klientów nie są absolutnie proporcjonalne do zajmowanej przez nich przestrzeni.

Źródło: http://sens.szczecin.pl/2014/03/11/badanie-klientow-lokali-usytuowanych-przy-ulicach-wokol-placu-zamenhofa/



No Responses Yet to “Badanie klientów lokali usytuowanych przy ulicach wokół placu Zamenhofa”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: