Deseru Maciek nie dostanie – wywiad z Maciejem Nowakiem

10Paźdź13

Uważam, że żyjemy w republice futbolowej.

Czyli?

-Premier naszego kraju regularnie pokazuje się publicznie podczas meczów, w teatrze – nigdy. W organizację wielkich igrzysk futbolowych angażuje się cały autorytet państwa i ogromną część gospodarki. Władza nieustanjąco zabiega o życzliwość kibiców. Trudno się potem dziwić, że mają poczucie siły i krzyczą: „Tusk, matole, twój rząd obalą kibole”. Po euro zostały wielkie stadiony, na które dotacja jest wyższa niż na wszystkie teatry w Polsce. To są pomniki republiki futbolowej.

A ja miałem wrażenie, że jest trzęsienie ziemi, a budynek, który widzę przed sobą, nagle się zapada. Stanąłem i zacząłem wrzeszczeć. Tata mnie wtedy przytulił i powiedział: cicho, Maciek, cicho, to jest teatr.

Źródło:  http://wyborcza.pl/duzyformat/1,127823,14748205,Deseru_Maciek_nie_dostanie.html

No Responses Yet to “Deseru Maciek nie dostanie – wywiad z Maciejem Nowakiem”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

