Wszyscy tak robią

16Maj13

Podjeżdżam sobie rowerem przez korek pod światła. Po prawej stronie stoi auto, okno otwarte, ręka z papierosem spokojnie sobie zwisa… i ja już wiem co się będzie działo.
Stoję obok otwartego okna kierowcy auta.. Metra odległości nie ma, patrzę się na wszystkie strony (taki mam zwyczaj, trzeba wiedzieć na ulicy co gdzie jest) i na kierowcę i jego papierosa też patrzę. Nagle…wcale nie nagle, po prostu człowiek zaciąga się ostatni raz i rzuca kiepa na ziemię.

Ja: Co Pan!?! Proszę nie śmiecić.
Kierowca-palacz-śmieciarz: Wszyscy tak robią.Ja: Bardzo nie fajnie.
KPŚ: Wszyscy tak robią.
Ja: To trzeba zwracać uwagę na siebie a nie na wszystkich. Jakby wszyscy zabijali, też by Pan zabijał?
KPŚ: Tego akurat bym się nie czepił – ruszył do przodu jak tylko piesi przeszli przez przejście.

No Responses Yet to “Wszyscy tak robią”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

