Lubelska Blogosfera – artykuł z Kuriera

07Lu13

Z wewnętrznej potrzeby
Szymon Furmaniak pracuje jako bibliotekarz, a jego drugą życiową pasją są rowery. Swojego pierwszego bloga założył w 2007 roku.

– Zacząłem pisać bloga z wewnętrznej potrzeby, z nadzieją, że ktoś więcej niż moja grupa znajomych będzie mógł się dowiedzieć o tym, co lubię i uważam za dobre. Blog to może faktycznie trochę moja autopromocja, bo mam na nim m.in. CV, ale chcę wierzyć, że to głównie promocja rzeczy, moim zdaniem, ciekawych i godnych uwagi – mówi lubelski bloger.

Ostatnio Szymon Furmaniak założył kolejnego bloga, który poświęcony jest dzielnicy „Dziesiąta”.

– Uważam, że ta dzielnica na to zasługuje i temat jest na tyle odrębny, że może swobodnie żyć sam. To wszystko z upodobania do tej dzielnicy, a może chęci jej ratowania, bo uważam, że wiele jest tu do zrobienia i o tym trzeba mówić – tłumaczy lublinianin.

Szymon Furmaniak równie chętnie prowadzi blogi, jak i śledzi wpisy swoich znajomych. – Polecam bloga mojego kolegi Anglika http://neverjohn.wordpress.com/, który przeprowadził się do Lublina i ma zupełnie inne, ciekawe spojrzenie na miejsca, których ja nie zauważałem – dodaje Szymon Furmaniak

Są spotkania blogosfery to może i blogosfera się ujawni, rozszerzy… czy coś. Bo jak dla mnie lubelskich blogów jest mało, ja w swej pamięci natrafiam na pare, ale regularnie czytam tylko blog Never John, reszta nie przypadła mi do gustu. Myślę, że w lubelskiej tematyce jest duża nisza do zagospodarowania.

Źródło: Lublin Blogger’s Meeting: Lubelscy blogerzy nie próżnują

No Responses Yet to “Lubelska Blogosfera – artykuł z Kuriera”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

