Kulą pcham, czasu nie mam

20Sier12

Wywiad z Tomaszem Majewskim przeprowadził Przemysław Iwańczyk.

– Zarabiam naprawdę dobre pieniądze.
To dlaczego jeździsz metrem?
– Bo tak mi wygodniej. Autem jeździłbym dwa razy dłużej, no i nie mógłbym czyać. A tak wsiadam i mnie wagon wiezie. Wygoda.
[…]
Wydajesz na ciuchy?
– Nie, dostaję za darmo. Najwięcej wydaję na ksiażki, jakieś pięć stów miesięcznie. To gdzieś sto książek rocznie. Te, które stoją w mojej bibliotece, w 99 proc. są przeczytane. Fantastyka, reportaż, trochę kryminału. Ulubionych autorów nie wymienię. Jest ich kilku, kilkunastu.

A dlaczego siedzimy w skromnej knajpce na Ursynowie, a nie w modnych restauracjach na Placu Trzech Krzyży czy na Nowym Świecie?
– Za daleko od domu bym miał.

Polecam cały, chociaż jest zbyt krótki.

Źródło: Gazeta Wyborcza, 14-15 sierpnia 2012.

No Responses Yet to “Kulą pcham, czasu nie mam”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

