Kierowco myj szyby upewniając się, że nie ochlapiesz innych

22Sier11

Ja: Pan tak specjalnie czy to przypadkiem?
Kierowca: (zupełnie oszołomiony, przez chwile nie wiedział co się dzieje i skąd głos dochodzi) Ale o co chodzi?
Ja: Ochlapał mnie Pan spryskiwaczem.
Kierowca: Ale ja chciałem umyć szybę.
Ja: Dobrze, tylko niech Pan patrzy czy kogoś nie ochlapie.
Kierowca: To co, mam pana osuszyć?
Ja: Nie, wystarczy, że nie będzie Pan używał spryskiwacza kiedy rowerzysta za Panem jedzie.
Kierowca: (Oszołomiony i nieświadomy swego czynu) Dobrze, to proszę jechać do przodu.

Ochlapanie płynem do spryskiwaczy zdarzyło mi się nie pierwszy raz, z czego pamiętam przypadek, kiedy było to naumyślne.
Tym razem pan kierowca w ogóle mnie nie zauważył, zdziwiłem go najmocniej jak się da odzywając przez otwartą szybę auta.

No Responses Yet to “Kierowco myj szyby upewniając się, że nie ochlapiesz innych”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

