Prognoza pogody dla Lublina – moje propozycje serwisów

01Sier11

Nauczony doświadczeniem sam korzystałem z dwóch prognoz pogody ICM (Uniwersytet Warszawski) oraz Interii. Informacje te konfrontowałem z tym co doświadczałem jako kurier rowerowy przy codziennym weryfikowaniu.

Ostatnimi czasy koledzy podali jeszcze prognozy z Norwegii oraz z portalu WUnderGround.com – te dwa portale dopiero sprawdzam.

Na podstawie informacji z pierwszych dwóch portali posiłkowanych kolejnymi mogę w dużej mierze przygotować się na nadchodzące dni. Nie korzystam z prognoz telewizyjnych, rzadko słucham radiowych.

PS (21VIII2012) UMCS udostępnia swoją prognozę pogody w 3 punktach Lublina: Plac Litewski, MPWiK przy ul. Zemborzyckiej oraz Ogród Botaniczny.

PS (28IV2014) detektor wyładowań atmosferycznych, czyli wędrujące burze można sprawdzić pod adresem: http://burza.umcs.lublin.pl/main/

PS (8V2014) bieg chmur można obaserwować na radarach Pogodynki.

PS (11IV2016) mapy burzowo-opadowe z diagramem wyładowań.



No Responses Yet to “Prognoza pogody dla Lublina – moje propozycje serwisów”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

